Інформаційна фальсифікація
В цьому випадку чайна компанія або виробник, який обманює споживачем, вказує неточну, а також перекручену інформацію.
Відповідні прийоми використовують у супровідних документах, при маркуванні, а також в рекламі.
Підроблюючи інформація про чаї, виробник зазвичай некоректно вказує наступні дані:
- назва продукту;
- країна походження;
- компанія-виробник;
- кількість.
Також до інформаційних фальсифікатам можна віднести підробку сертифікатів, митних паперів, штрих-код і так далі. Перевірити таку підробку можна лише з допомогою спеціальної експертизи.
Способи підроблення та їх ідентифікація
Тепер до питання про те, які бувають способи підробки чаю.
Можна виділити кілька основних способів виготовлення підробок.
Виробляють фальшивий чай наступними методами:
- заміна;
- додавання рослинних замінників;
- підфарбовування.
Далі окремо розповімо про те, як відрізнити чай від підробки, а також на що слід звернути особливу увагу в кожному з варіантів.