Як відрізнити справжні підшипники SKF від підробки

Особливості підробки SKF. Розповімо, як просто і швидко визначити фальсифікат і контрафакт серед продукції. Як шахраї навчилися робити репліки товарів

Маркування

Говорячи про підшипники SKF і як відрізнити підробку, потрібно обов’язково торкнутися питання маркування.

У всіх справжніх виробів є спеціальне клеймо. Його наносять на внутрішній обід. Це назва бренду, а також країна-виробник.

Клеймо підробок може бути відсутнім взагалі. Або воно має більш згладжені лінії. Ще часто немає назви країни походження запчастини.

На упаковці можуть вказати бренд SKF, а ось клеймо покаже, що це продукт зовсім іншої марки. Таке теж практикується серед шахраїв. Вони просто кладуть у коробку більш дешеві підшипники, продаючи за ціною шведських виробів.

Зовнішній вигляд

Оригінальний продукт проходить ретельну перевірку в декілька етапів. Шахраї ж намагаються візуально скопіювати упаковку, щоб ввести покупця в оману. А ось ресурси на виготовлення самих підшипників особливо не витрачають. Інакше буде невигідно виробляти і продавати копії.

Тому за зовнішнім виглядом найчастіше вдається ідентифікувати фальсифікат.

Оригінали обробляють ідеально якісно. Якщо бачите якийсь задирок, потертість, а також сліди полірування в тих місцях, де її бути не повинно, то все стає очевидним. Приміром, на копіях часто блищить після шліфування поверхню роликів. А ось зовнішнє кільце не опрацьовано. Це вказує на фальсифікацію.

Перевіряючи товар за зовнішнім виглядом, зверніть увагу на такі моменти:

  • Збірка. При розбиранні можна побачити, що зборка виконана неправильно, а також некоректно. Найчастіше виявляється ролик, встановлений в перевернутому стані;
  • Мастило. Всередині підшипники немає, або дуже мало мастила. А іноді мастило додають в надмірній кількості, що також є ознакою підробки;
  • Геометрія. Абсолютно неправильна геометрія сепараторів. Часто не витримує ніякої критики. Криві кути контакту, відсутність нормальної центрування по внутрішньому кільцю, а також повна невідповідність всім стандартам оригіналу;
  • Матеріал сепараторів. Замість стійкого поліаміду, з якого SKF робить сепаратори, підробки виконані з міцних матеріалів. Навіть середніх робочих навантажень на практиці вони не витримують;
  • Вага. Підозри може викликати і вага підшипники. Підробки зазвичай мають меншу масу, ніж оригінал;
  • Сталь для підшипників. Якщо оригінал роблять на основі підшипникової сталі, то підробки штампують на основі легких сплавів. Це дає різницю у вазі, а також багато в чому визначає експлуатаційні характеристики.

За такими ознаками можна багато в чому зрозуміти, оригінальний перед вами підшипник від SKF, або фальшивий.