Як відрізнити справжні підшипники SKF від підробки

Особливості підробки SKF. Розповімо, як просто і швидко визначити фальсифікат і контрафакт серед продукції. Як шахраї навчилися робити репліки товарів

Привіт! З певної сторони виробництво підробок — це високе визнання виробника, який випускає оригінали. Адже шахраї бачать популярність, попит, з-за чого і намагаються урвати шматок чужої слави. Але навряд чи це стане втіхою для будь-якого бренду. Включаючи SKF. Неодноразово користувачі цікавилися тим, як відрізнити справжні підшипники SKF від підробки.

Компанія SKF знає, яка ситуація склалася навколо її продукції. Копіюють підшипник, маркують вузол за аналогією з оригіналом, ліплять схожі логотипи. Навіть ціни сильно не зменшують, щоб не викликати підозри.

При першому погляді навіть упаковка копії нічим себе не видає, і сприймається як справжня.

Важливо лише розуміти, що якщо це виявиться підшипник SKF підробка, то термін служби буде абсолютно іншим. Як і якість, надійність, а також витривалість запчастини.

Ось чому покупцеві потрібно розуміти і розбиратися в тому, де підробка SKF, а де оригінал.

Боротьба з підробками

Перш ніж розповісти про підшипниках SKF і як відрізнити підробку, потрібно наочно показати, що фірма зі Швеції активно протистоїть шахраям.

Контрафакт SKF давно вийшов за межі країни. Підпільні підприємства і склади в свій час були виявлені на території Туреччини, Греції, а також Італії. В результаті шахраї дісталися навіть до Сінгапуру, де штампували величезна кількість підшипників.

Правоохоронні органи регулярно накривають нові цехи, а також вилучають партії продукції. Деякі з них важать десятки тонн.

Спеціальний відділ із захисту бренду компанії, а також правоохоронці, зуміли домогтися серйозних результатів:

  • 2007 року на території Німеччини знайшли, а також знищили контрафактну продукцію загальною вагою 40 тонн і вартістю понад 8 мільйонів євро;
  • 2016 року накрили нелегальний склад в столиці Росії. Там виявилося близько 3 тонн підшипників на суму більше 1 мільйона рублів;
  • Через рік, у 2017 році вже в Греції нарешті закінчили спец операцію, яку почали ще в 2009 році. В результаті вдалося знищити 15 тонн підшипників, а також накрити найбільшу нелегальну дилерську мережу.

Вражає і те, що правоохоронці знаходять часом високоякісне обладнання для лазерного маркування, величезні запаси практично ідентичною упаковки, а також значні бази каналів збуту.

є контрафактом

Зрозуміти, що підшипник SKF підробка можна за кількома ознаками. При цьому важливо враховувати існування декількох видів контрафактної продукції:

  • вироби з схожою маркуванням, яку важко відрізнити від справжньої;
  • підроблена продукція, упакована в практично ідентичні коробки;
  • відновлені підшипники, які зносилися, або мали заводський брак.

Не маючи жодних дозволів, шахраї реалізують таку продукцію, користуючись ім’ям SKF, а також реалізуючи товар за ціною справжнього виробника.

Як відрізнити підробку від оригіналу

Тепер до питання про те, як визначити підробку підшипники SKF, а також придбати оригінальний товар.

Складність полягає в хорошому оснащенні шахраїв, а також їх підготовці. Деякі підшипники по зовнішньому вигляді не можуть відрізнити навіть профільні фахівці. Це досягається лише за рахунок застосування спеціального обладнання.

Якщо говорити про те, як відрізнити SKF оригінал від підробки звичайному покупцеві, то тут радять звертати увагу на:

  • упаковку;
  • маркування;
  • зовнішній вигляд.

Якщо помітите хоча б один натяк на контрафакт SKF, відмовляйтеся від покупки.

Фахівці компанії склали детальну інструкцію для покупців з виявлення контрафакту. Причому це керівництво регулярно оновлюється, враховуючи виявлення на ринку нових видів і способів підроблення.

Упаковка

Взагалі упаковка є ідентифікатором для багатьох підроблюваних запчастин. Ідеально точно повторити справжні коробки неможливо. Особливо, коли мова йде про провідні бренди, які використовують дороге устаткування, а також різні елементи захисту.

Тому по коробці потенційно можна визначити цілий ряд підробок автозапчастин, включаючи:

  • амортизатори Kayaba;
  • ремені ГРМ Gates;
  • гальмівні диски TRW;
  • масляні фільтри MANN;
  • зчеплення LUK і так далі.

Звичайно ж, у їх числі і наші сьогоднішні герої підроблені підшипники SKF.

Щоб визначити контрафакт по упаковці, потрібно знати такі моменти:

  • оригінальний підшипник пакується в картонну коробку високої якості;
  • коробка обов’язково має синій колір;
  • на коробку наноситься номер деталі, штрих-код та назва країни-виробника;
  • крім Швеції, вироби можуть випускати в Німеччині, Італії, Китаї, Японії та ін;
  • штрих-код повинен збігатися із зазначеною країною виробництва, маркою та інформацією вкладення;
  • на підробку вказує переклеенная стрічка зі штрих-кодом;
  • вкладення контрафакту не відповідає результатами сканування коду;
  • також упаковка може ставитися до іншої марки.

Заміну оригінальної упаковки виробник не проводить. Якщо упаковка зіпсувалася, це вже не може гарантувати збереження деталі. Тому підшипники відправляють в неліквід, переробляють, або утилізують.

підроблених коробках може ховатися старий оригінал, неліквід, вироби з шлюбом, або просто підроблені деталі.

Маркування

Говорячи про підшипники SKF і як відрізнити підробку, потрібно обов’язково торкнутися питання маркування.

У всіх справжніх виробів є спеціальне клеймо. Його наносять на внутрішній обід. Це назва бренду, а також країна-виробник.

Клеймо підробок може бути відсутнім взагалі. Або воно має більш згладжені лінії. Ще часто немає назви країни походження запчастини.

На упаковці можуть вказати бренд SKF, а ось клеймо покаже, що це продукт зовсім іншої марки. Таке теж практикується серед шахраїв. Вони просто кладуть у коробку більш дешеві підшипники, продаючи за ціною шведських виробів.

Зовнішній вигляд

Оригінальний продукт проходить ретельну перевірку в декілька етапів. Шахраї ж намагаються візуально скопіювати упаковку, щоб ввести покупця в оману. А ось ресурси на виготовлення самих підшипників особливо не витрачають. Інакше буде невигідно виробляти і продавати копії.

Тому за зовнішнім виглядом найчастіше вдається ідентифікувати фальсифікат.

Оригінали обробляють ідеально якісно. Якщо бачите якийсь задирок, потертість, а також сліди полірування в тих місцях, де її бути не повинно, то все стає очевидним. Приміром, на копіях часто блищить після шліфування поверхню роликів. А ось зовнішнє кільце не опрацьовано. Це вказує на фальсифікацію.

Перевіряючи товар за зовнішнім виглядом, зверніть увагу на такі моменти:

  • Збірка. При розбиранні можна побачити, що зборка виконана неправильно, а також некоректно. Найчастіше виявляється ролик, встановлений в перевернутому стані;
  • Мастило. Всередині підшипники немає, або дуже мало мастила. А іноді мастило додають в надмірній кількості, що також є ознакою підробки;
  • Геометрія. Абсолютно неправильна геометрія сепараторів. Часто не витримує ніякої критики. Криві кути контакту, відсутність нормальної центрування по внутрішньому кільцю, а також повна невідповідність всім стандартам оригіналу;
  • Матеріал сепараторів. Замість стійкого поліаміду, з якого SKF робить сепаратори, підробки виконані з міцних матеріалів. Навіть середніх робочих навантажень на практиці вони не витримують;
  • Вага. Підозри може викликати і вага підшипники. Підробки зазвичай мають меншу масу, ніж оригінал;
  • Сталь для підшипників. Якщо оригінал роблять на основі підшипникової сталі, то підробки штампують на основі легких сплавів. Це дає різницю у вазі, а також багато в чому визначає експлуатаційні характеристики.

За такими ознаками можна багато в чому зрозуміти, оригінальний перед вами підшипник від SKF, або фальшивий.

Проблема відновлених підшипників

Контрафактом може бути також і оригінальний продукт SKF.

Справа в тому, що крім підробок, а також копій, на ринку часто зустрічаються старі, відновлені деталі.

SKF має безліч заводів, які випускають великі партії товарів. Їх направляють на реалізацію, зберігають на складах. Але не завжди вдається розпродати повну партію. Частина товару лежить дуже довго. Через це накопичуються дефекти, підшипник втрачає технічні і експлуатаційні характеристики. Наприклад, мастило стає більш густий по консистенції, або зовсім пересихає. А корозія починає поїдати метал.

Шахраї можуть скуповувати залежані товари. Якщо у продукції вийшов гарантійний термін експлуатації, то його реалізовувати вже не можна. Тільки от шахраї використовують ці деталі, полірують, заново змащують. Потім упаковують в нові коробки, і продають під виглядом нових. Саме до них потрапляють партії оригінальних запчастин, сказати складно.

Інший варіант — це колишні в експлуатації підшипники. Термін служби виробів SKF значний. Часто вони переживають самі агрегати і механізми. У підсумку деталі демонтують, чистять, змащують, промивають і полірують. Потім відправляють на реалізацію, немов це нові деталі.

Не складно здогадатися, що підшипники з простроченим гарантійним терміном, а також старі відновлені деталі можуть призвести до неприємних наслідків при їх експлуатації.

Знаючи характерні ознаки фальсифікату, можна сміливо відправлятися в магазин і купувати тільки оригінальний товар.

Варто також відзначити, що SKF розробила додаток для своїх клієнтів, через яке можна перевірити справжність, а також вироби. Досить вказати інформацію та завантажити декілька фотографій.

Хто користувався підшипники SKF? Для яких цілей? Як вони себе проявили? Перевіряли на предмет підробки? За якими ознаками? Що показала перевірка?

Чекаємо відповідей, а також історій з особистого досвіду.

На цьому поки все. Спасибі за увагу!

Підписуйтесь, залишайте коментарі, а також задавайте питання і розповідайте про проект друзям!