Як відрізнити справжній антифриз від підробки

Як можна розпізнати справжність і оригінальність антифризу? Поради щодо вибору якісного товару. Як упаковка, зовнішній вигляд і інші ознаки видають підробку

Як не потрапити на підробку

Купуючи рідина, покликану охолоджувати двигун, важливо не нарватися на контрафакт. Причини відомі.

Але якщо без розтину тари нічого зрозуміти не вдасться, як же тоді діяти в подібній ситуації?

На цей рахунок можна дати кілька рекомендацій.

  • Не беріть дорогий антифриз в сумнівних магазинах. Це стосується і продажу через Інтернет, за оголошенням, а також на стихійних ринках та інших подібних місцях. Це основні точки збуту. Оскільки на тару йде велика частина бюджету, ніхто не стане підробляти тару з антифризом від маловідомих виробників. Через це основна маса контрафакту припадає на продукцію відомих брендів. І купувати їх у сумнівних точках продажу не найкраще рішення;
  • Придивіться до середньобюджетних антифризам. Є ряд складів, такі як Лада, Ніагара і навіть Лукойл. Вони дешеві. Тому шахраї навряд чи захочуть витрачати ресурси на виробництво ОЖ, від яких не вдасться отримати солідний прибуток. Маловідомі бренди, а сама продукція дешевше популярних торгових марок. За історію існування не було виявлено жодної підробки представлених брендів;
  • Уникайте невідомі бренди за низькою ціною. Якщо представлені торговельні марки, ще на слуху, тобто такі позиції, про які навряд чи хтось колись чув. Вони максимально дешеві. І не факт, що за якістю вони будуть краще, ніж підроблені склади. Шукайте золоту середину;
  • Вибирайте надійні, а також перевірені магазини. Найкраще робити це через офіційні представництва, сертифікованих представників. Можна звертатися і на фірмові автозаправні станції. Для таких майданчиків репутація дуже важлива. І псувати її, продаючи контрафакт, ніхто не буде.

Це базові правила, від яких слід відштовхуватися, щоб не нарватися на любителів підробляти рідини охолодження. Хоча зараз любителями їх складно назвати. Це професіонали своєї справи.

Але краще б свої навички, знання, а також зусилля вони спрямували на добру справу. Або створили власний бренд рідини охолодження, і просували його.