Як відрізнити справжні шини від підробки: бувають

Усі відмінності підробки шин від цієї продукції. Читайте порівняльну характеристику контрафакту та оригіналів. Експерт підкаже, як не потрапити на виверти шахраїв

Всім привіт! Купівля гуми для автомобіля — це важливе, а також відповідальний захід для будь-якого водія. На жаль, не у всіх є гроші на покупку фірмових і дорогих покришок. Деяким доводиться заздалегідь починати збирати гроші, щоб взяти щось більш-менш пристойне. Яким же розчаруванням стає той факт, що покришка виявилася підробленою. Взагалі питання про те, як відрізнити справжні шини від підробки, неоднозначний.

Як така підробка шин не існує, якщо дивитися на підробку як на продукцію, яка видає себе за іншого бренд або марку.

Грубо кажучи, фахівці з шин не зустрічали ситуації, коли покришка фірми Піреллі, Бріджстоун або тієї ж марки Тойо виявлялися підробленими.

Існують певні підроблені шини, які діляться на кілька видів.

На питання про те, чи бувають підроблені шини в традиційному розумінні цього слова, відповісти можна швидше ні. Але існують інші способи обману.

Види підробок

Перш ніж розповісти про те, як відрізнити шини від підробки, потрібно розібратися, яким же чином обманюють покупців.

Фактично контрафактні шини можна розбити на 3 категорії.

  • Відновлені. Тут все просто. Шахраї збирають використані шини. Нарізають свіжий протектор, відмивають, натирають. Надають вид нових або злегка б/у. Хоча за фактом їздити на такій гумі вже небезпечно. Продають за завищеною ціною у порівнянні з реальною вартістю. Навіть з урахуванням відновлення. Але практика показує, що більше 1 сезону такі шини нормально не ходять;
  • Браковані. Є категорія продавців, які беруть заводські браковані шини. Але видають їх за абсолютно нормальні, нові, а також технічно збалансовані;
  • Тимчасові бренди. Неприємний вигляд підробок. Тут створюються фірми, відкривають бренди. Вкладають кошти в їх розкручування. Зазвичай позиціонують як більш дешева альтернатива провідних виробників. Виготовляють обмежену партію. Їх швидко продають, оскільки зіграла роль реклама, а також ціна виявилася привабливою. Поки споживач зрозуміє, що це за якість, фірма вже припинить своє існування. Зазвичай такі бренди існують не більше 1-1,5 років.

На кожен вид підробки потенційно може нарватися покупець.

Тому потрібно бути уважним, а також розбиратися в тому, як відрізнити шини від підробки.

На жаль, контрафакт шини — це ще й загроза безпеки, здоров’я, а також життя людей. Якщо гума виготовлена з дешевих матеріалів, що не відповідає зазначеним характеристикам, то їзда на ній може привести до сумних, а може і трагічних наслідків.

Перш ніж купувати покришки, переконайтеся, що виріб не підроблене.

Ознаки підроблених шин

Тепер поговоримо про підроблені шини. А точніше про те, як розпізнати підроблений продукт, і чим себе видає контрафактний комплект гуми.

Оскільки відновити покришки технічно легше, ніж виготовити партію з нуля, то саме відновлені і браковані шини найчастіше трапляються покупцям.

Існує кілька способів, які дають можливість визначити якість, а також переконатися в достовірності і безпеки виробів.

Зовнішній вигляд

За зовнішнім виглядом найчастіше визначають саме покришки відновлені, для яких використовували палену гуму. Фактично шахраї просто оновлюють протектор.

Проблема для покупця в тому, що боковина залишається в первозданному вигляді. Є усі логотипи, а також написи. Зберігається і маркування.

Характерна ознака відновлення — це мікротріщини на поверхні. Та й за кольором, якщо придивитися, чи не так складно відрізнити відновлений ділянку гуми від оригінальної частини.

Ще одна особливість. При зберіганні на підлозі, покришки відновлені зазвичай залишають після себе сліди чорного кольору.

Підроблені відновлені шини виготовляють в кустарних умовах. І не варто забувати, що існують офіційно відновлені шини. На них наноситься відповідний напис. Вона залежить від країни-походження. Наприклад, це можуть бути слова Відновлена, Remould, Retread, а також Regummerad.

Якщо такі мітки відсутні, але зовнішній вигляд вказує на відновлення виробу, не купуйте. Заощадивши декілька тисяч, ви ризикуєте витратити в результаті в 2 рази більше. І це мінімум. Ніякої гарантії безпеки при русі. Навіть якщо відновлювали гуму майстри з досвідом.

Шипи

Варто визнати, що визначити фальсифікат зимових покришок простіше в порівнянні з літніми аналогами. Багато в чому за рахунок шипів.

Проведіть простий тест. Встановіть колесо на ребро. Далі візьміть твердий предмет, і спробуйте з зусиллям натиснути на один з зубців.

Те, наскільки шип буде рухомим, багато в чому говорить про якість.

В якісних, а також оригінальних покришках шип втоплюється зовсім небагато. Але це відбувається. У підробках шипи залишаються нерухомими.

Тут все просто. Хоча багато хто вважав, що повинно бути навпаки. Рухливість шина — це необхідність. Такий ефект потрібен, щоб гума краще чіплялася за сухий асфальт, а також знижувався рівень шуму.

Маркування

Ще одне джерело інформації про дійсному або контрафактом походження гуми — це маркування. При поході в шинний магазин краще прихопіть з собою лупу.

Треба взяти покришку, відкотити в місце з гарним освітленням, і уважно вивчити маркування на боковинах.

Оригінальні покришки мають 6 точок індикаторів зносу по всій окружності. Вони вказують на те, що гума знаходиться в критичному стані і практично стерлася.

На якісних виробах присутні стрілки випуклої форми, або ж напис TWI. Також зустрічається комбінація з літер і зображення. На підробках із зазвичай немає. Адже для нанесення застосовується обладнання високої якості.

Ще підробки визначають за помилки в маркуванні. Частий ознака — це відсутність букви Е в гуртку або цифри біля цього знака. Цифра вказана від 1 до 15, і вказує на країну виготовлення.

Звичайно ж, нечітка, розмита маркування, як і будь-які види помилок у тексті, вказують на сумнівне походження шин.

Вартість

Відвідуючи деякі магазини, можна побачити гуму провідних виробників. Підозру викликає той факт, що коштує вона занадто дешево.

Можна банально порівняти ціни в різних магазинах. І обов’язково дізнатися, скільки коштує одна покришка, або цілий комплект у офіційних дилерів, а також у сертифікованих продавців.

Навряд чи варто розраховувати на оригінал, якщо за шину Michelin або Континенталь просять буквально 2-3 тисячі рублів. Сміливо йдіть з магазину. Тут якісні шини ви не знайдете.

В шинній галузі діє просте правило. Якісна гума дешевою не буває. Це обумовлено її властивостями, складністю конструкції, застосовуваними матеріалами, витратами на виробництво та ін

Документи

Актуальний момент для покупки будь-яких автомобільних запчастин, у достовірності яких покупець сумнівається.

Також і на шини надаються документи. Сертифікація покришок — це обов’язкова процедура для будь-якої країни в світі.

Оригінальні колеса не можуть продаватися без наявності супровідної документації. З допомогою цих паперів підтверджується законність знаходження шин в продаж, а також їх достовірність.

Кожен покупець має законне право зажадати пред’явити документи. Це не тільки товарно-транспортна накладна. Також слід вимагати сертифікат відповідності і додаток до сертифіката. За таких документів можна визначити, чи це дійсно справжні покришки, і як вони перевірялися на предмет безпеки.

Документ і їх вимога — це нормальна процедура для купівлі будь-якого товару. Будь то гальмівні диски TRW, або фірмові амортизатори KYB.

Тиск

Таку перевірку можна провести вже за фактом покупки. Але все одно ігнорувати цей метод не варто. Так водій зрозуміє, що його обдурили. Говорити про шанси повернути гроші за товар складно. Але зате автомобіліст буде чітко розуміти, що далі їздити на таких шинах не можна.

Встановивши гуму на автомобіль, перевірте внутрішній тиск. Зробіть кілька вимірів протягом 3-4 днів.

Якщо кожен день показники тиску поступово падають, це ознака розшаровування. А тому нова гума виявилася не такою вже й новою. Швидше за відновленою. Або нової, але вкрай низької якості.

Ще тиск швидко падає, якщо покришки довго і неправильно зберігалися на складі. Вам продали залежаний товар, який також безпечно і довго служити не зможе.

Тальк

Досить простий, але наочний тест, який багато в чому дозволяє визначити підробку, виготовлений в кустарних умовах.

Треба провести рукою по внутрішній поверхні виробу. На пальцях оригіналу завжди залишається трохи тальку. Якщо ж нічого подібного немає, то не варто ризикувати.

На превеликий жаль, підробки поширюються досить активно. Так, говорити про копіювання виробів відомих шинників не доводиться. Але від цього не легше.

Адже залишаються шини від компаній-одноденок, відновлені і браковані покришки, які реалізуються за ціною хороших нових коліс.

Якими шинами користуєтеся? Як підходите до питання вибору? З яким видом контрафактної продукції стикалися? Як вдалося визначити обман?

Чекаємо відповідей, а також цікавих історій з особистого досвіду.

На цьому все. Спасибі за увагу!

Підписуйтесь, залишайте коментарі, задавайте питання і розповідайте про проект друзям!