Виробник
Перевіряючи шампунь на предмет достовірності, погляньте на етикетку. Подивіться, хто є виробником.
У більшості випадків сучасні виробники косметики пишуть на упаковках свою адресу, а також офіційний сайт. Деякі навіть завдають QR код для швидкого переходу на сайт.
Треба почитати назва виробника. Вбийте відповідний запит в пошуковик. Подивіться, чи є таке підприємство, зазначена торговельна марка. Є за вказаними координатами завод з виробництва. Що видає вказану адресу сайту і так далі.
Звичайно, не виключається варіант з використанням оригінальних етикеток. Або з їх точними копіями.
Оформлення
І тут знову стане в нагоді наочне порівняння.
Можете взяти флакон точно такого ж шампуню, в автентичності якого ви впевнені на 100%. Або відвідати офіційний сайт.
Вас повинні цікавити такі моменти:
- дизайн ємності, в яку розливають шампунь;
- обсяг використовуваної тари для засоби по догляду за волоссям;
- колірні рішення етикетки, а також елементи дизайну;
- якість пластика;
- наявність на ємності задирок, слідів низькоякісного виробництва;
- неприємний запах від самого флакона, який смердить дешевою пластмасою;
- недостатньо щільно закривається кришка;
- дефекти ємності;
- криво наклеєна етикетка;
- відсутність штрих-кодів, або їх невідповідність зазначеної країни-виробника.
Всі ці нюанси можуть вам підказати, оригінал перед вами, або дешевий фальсифікат.
Якщо ви бачите, що ємність з шампунем явно виготовлена не за канонами справжнього виробника, відрізняється низькою якістю, а також видає ознаки відвертої дешевизни компонентів, то перед вами напевно підробка.