не так з упаковкою
Вже знаєте, що існують підробки Chanel No5, Chanel Chance, а також Chanel Mademoiselle. І у всіх них одна з ознак копіювання виступає упаковка.
Чоловічий аромат Блю де Шанель не виняток.
- Спочатку дивіться на помилки в назвах, а також і описах та інструкціях. Якщо вони є, то перед вами репліка;
- Якість картону. Тільки щільний і хороший картон. Якщо рветься легкими рухами, це обман. Зім’ята і надорванная упаковка також видає фейк;
- Целофан. Повинен сидіти щільно і акуратно. Ніяких жовтих або білих слідів клею. Ніяких повітряних бульбашок. В оригіналі клей безбарвний.
Подряпини, дивні плями, а також потертості додають впевненості у тому, що перед вами контрафакт.
Вивчіть ковпачок
По ковпачку можна визначити обман.
Тут дивіться на такі моменти:
- у підробок ковпачок неакуратний, хиткий і з матеріалів низької якості;
- лінія навколо логотипу більш товста, ніж в оригіналі;
- лінія йде нерівно, як і букви логотипу;
- кришка не повинна замикатися;
- всередині ковпачка оригіналу використовується магніт;
- магніт притягається до розпилювача, і так утримується на флаконі.
Щодо ковпачка і магніту є теорія. Але на 100% не підтвердили. При надіванні ковпачка, магніт повертає його так, щоб логотип виявився паралельно флакону. На підробках це не працює.
Ще трохи про магнітах і засувках. У реплік частіше використовують звичайні замикаються ковпачки. Жодних магнітів всередині немає.
Але є просунуті репліки. Магніт з’явився. Але він слабкий. Проведіть простий тест. Повний флакон підніміть за ковпачок. Якщо він падає, то магніт слабкий. А тому це підробка. В оригіналі використовують потужні магніти. Вони без проблем витримують вагу флакона. Наповненого ароматом.