Підбиваючи підсумки
На завершення хочеться нагадати, що у Лакост є фірмовий логотип. Це зелений крокодил. Він завжди дивиться тільки в праву сторону.
Сам логотип виготовляється чітко, акуратно, без размазываний та інших дефектів.
Запам’ятайте важливий момент. Все частіше зустрічаються Лакост, розлиті в ємності по 15 мл За останній час стали популярними. Але це підробка.
Якщо не враховувати 2 види парфуму по 30 мл, всі інші аромати випускаються об’ємом не менше 50 мл
Що думаєте про аромати від Lacoste? Який улюблений і чому? Де купували? Зустрічалися підробки і як їх розпізнали?
Чекаємо ваших відповідей, а також цікавих історій з життя.
На цьому все. Будемо прощатися. Спасибі за увагу!
Підпишіться, залиште коментар, поставте питання і розкажіть про проект друзям!