Що нам скаже каністра
Наявність неякісних присадок і невідповідні характеристики підробленого масла можуть зашкодити двигуну автомобіля.
В коді можна переглянути і пропустити. Та й етикетка не завжди викликає підозри. Раджу подивитися на каністру.
У Shell колір ємності залежить від типу мастила. Наведу приклади:
- синтетичного HX7 використовується синя каністра;
- світло-сірі ємності застосовують для синтетичного HX8;
- якщо це Helix Ultra, то оригінальна тара буде темно-сірої.
Справжні ємності роблять із пластику високої якості. Якщо натиснути на тару пальцем, то вона лише трохи прогнеться і помірно м’якою. Але ніякої хисткості відчуватися не повинно.
На просвіті рівень рідини в тарі, не проглядається.
Це пов’язано з тим, що справжні каністри роблять з непрозорого, а також з малопрозорого пластику. У підробок рівень часто видно.
У каністр для Helix передбачені металеві вкраплення. Вони рівномірно розподілені з усіх боків.
Контрафактне олію розливають в ємності трохи більшого обсягу, ніж справжня тара. На дні не завжди є знак про те, що ємність не використовується для харчової продукції.
Символ перекресленого келиха з вилкою іноді наноситься на контрафактне масло. Але відрізнити його можна за розміром. У справжньої каністри це близько 11 мм, а у підробки приблизно 20 мм.