Етикетка і фірмовий логотип
Фірмові патчі зазвичай розташовують на рукавах комбінезонів і пуховиків.
Але кожен рік виробник пропонує лімітовані колекції. На них патч може бути відсутнім.
А от шахраї ліплять їх на все підряд, або взагалі не використовують. Вони особливо не намагаються вникнути в суть класифікації та розподілу моделей. Тому діють за звичним для себе шаблоном.
Зверніть увагу на зовнішній патч. Кожна буква в назві бренду прошивається максимально акуратно. Аналогічно виглядає і фірмовий логотип.
Основний логотип знаходиться на підкладці, а також відрізняється ідеально рівною квадратною формою. Переконайтеся, що він знаходиться виключно на підкладці, а не на окремій, додатковій відрізку тканини.
Є лімітовані серії, де цю етикетку кріплять до підкладці на лівій кишені, або з правого боку внизу куртки. У рідкісних випадках оригінальну етикетку розміщували трохи вище етикетки з коміксом.
Сам малюнок логотипу повинен бути акуратним, рівним. Виконується шляхом отшивки з двоколірних ниток і безвідривно.
Тут вам допоможе офіційний сайт. Знайдіть відповідну модель одяг. Подивіться, чи є там логотип, де і як розташовуються фірмові патчі. Порівняйте з тим, що вам пропонує продавець. Звідси робіть відповідний висновок.